Depunerea la sediul inspectoratului teritorial de munca sau transmiterea on-line prin intermediul portalului Inspectiei Muncii a registrului în format electronic trebuie precedata de salvarea fisierului cu extensia .rvs din aplicatia ReviSal, meniul "Registru", butonul "Generare registru".
La prima depunere mai este necesara:
În cazul modificarii elementelor de identificare ale angajatorului, depunerea ulterioara trebuie însotita de o copie a certificatului de înmatriculare la Registrul Comertului si a certificatului de înregistrare fiscala.
Obtinerea numelui de utilizator si a parolei se face la sediul inspectoratului teritorial de munca în a carui judet îsi are sediul angajatorul, dupa ce a depus cel putin odata registrul electronic la ghiseu, în baza urmatoarelor documente:
În cazul în care transmiterea on-line pentru versiunea noua nu functioneaza cu datele contului activate pentru versiunea veche angajatorul va trebui sa faca o prima depunere la ghiseele ITM împreuna cu actele mentionate la punctul A.
Se recomanda solicitarea schimbarii parolei odata cu persoana responsabila cu completarea si transmiterea revisal prin prezentarea documentelor de la punctul B.
Informatii suplimentare gasiti în Ordinul nr. 1918 din 25.07.2011