Inspectoratul Teritorial de Munca Iași

Furnizarea de informaţii din baza de date privind registrele electronice ale salariaţilor transmise de angajatori conform HG nr.905/2017

Având în vederea prevederile art.7 alin.8 din H.G.nr.905/2017, precum şi de cele ale Ordinului Ministrului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale nr.826/2014 privind aprobarea Normativului cu tarifele pentru plata prestaţiilor de servicii în domeniile de activitate ale Inspecţiei Muncii, inspectoratele teritoriale de munca eliberează la solicitarea celor care justifica interesul, informaţii privind datele existente în baza de date privind registrele electronice ale salariaţilor transmis de angajatori conform HG nr.905/2017.

Informaţiile se eliberează pe baza cererii scrise în care se indică datele de identificare a persoanei pentru care se solicita informaţii, inclusiv CNP-ul. Informaţiile se eliberează numai dacă se face dovada plaţii tarifului stabilit prin Ordinul nr.826/2014, respectiv de 20 lei/document.

Nu se percep tarife pentru prestarea de servicii către:

  1. ) instituţiile care funcţionează în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale. Informaţiile furnizate se utilizează numai în scopul menţionat în mod expres în solicitarea adresată de către aceste instituţii, cu respectarea prevederilor pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. ) instanţele de judecată, organele de cercetare penală, organele de urmărire penală, organele fiscale, precum şi oricare alte instituţii pentru care actele normative prevăd scutirea de taxe, tarife şi comisioane;
  3. ) instituţiile cu care Inspecţia Muncii a încheiat protocoale de colaborare privind efectuarea de prestaţii cu titlu gratuit, necesare realizării atribuţiilor acestora, potrivit legii:

 

Taxa se achită anterior eliberării adeverinţei la caseria Inspectoratului Teritorial de Muncă Iași sau mandat poștal sau transfer bancar

in contul IBAN: RO72TREZ4065032XXX014388 Trezoreria municipiului Iași

Beneficiar: Inspectoratul Teritorial de Munca Iași

Cod fiscal: 12529200

Modul de desfășurare a activității de eliberarea a extraselor REVISAL

Model cerere eliberare extras REVISAL fișier pdf / fișier doc

Inspectoratul Teritorial de Muncă Iași aduce la cunoștința salariaților sau foștilor salariați modul de desfășurare a activității de eliberare a extraselor Revisal.
Conform art.7 alin.6 din H.G.nr.905/2017, privind registrul general de evidența a salariaților, obligația de eliberare a extrasului din registru revine angajatorilor.
Potrivit art.7 alin.8 din H.G.nr.905/2017, în situaţia în care angajatorul se află în imposibilitatea de a elibera un extras din registru electronic al salariaților, având în vedere și dispozițiile art.6 din H.G.nr.1164/2022, salariatul/fostul salariat cu domiciliul în județul Iași, poate solicita Inspectoratului Teritorial de Muncă Iași eliberarea unui extras din registru, din care să rezulte activitatea desfăşurată la acesta, în calitate de salariat.
Cererea se poate depune la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Iași, trimite prin poștă, fax sau poșta electronică pe adresa de e-mail a Inspectoratului Teritorial de Muncă Iași itmiasi@itmiasi.ro. În cazul trimiterii pe poșta electronică, cererea va fi semnată de petent cu semnătură olografă(scrisă) sau cu semnătură electronică.

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii---
Sunt de acord